سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دل دفتر دیده است . [امام علی علیه السلام]

موسسه آموزش عالی پردیسان

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


10:3 عصر سه شنبه 86/10/25

نحوه انتخاب واحدازطریق اینترنت

نویسنده: حامد حاتمی

توجه مهم  


چنانچه از ویندوز XP برای اتصال به سایت استفاده میکنید و در فرم انتخاب واحد هیچ اطلاعاتی را ملاحظه نمیکنید برای رفع مشکل بایستی مراحل زیر را طی کنید

1. در Internet Explorer به منوی Tools رفته و Internet Option را اجرا نمائید.

2. به تب Security رفته و Security level for this zone را بروی Medium-low تنظیم نمائید.

3. دکمه Default level را کلیک نمائید.



نحوه انتخاب واحدازطریق اینترنت

برای مطالعه به ادامه ی مطلب مراجه کنید

 

توجه مهم:

·         بهتر است از مرورگر اینترنت اکسپلورر استفاده گردد.

·         جهت استفاده از وب سایت  مدیریت امور آموزشی دانشگاه و انتخاب واحد اینترنتی  نام کاربر: شماره دانشجویی می باشد و رمز عبور :شماره شناسنامه تعریف شده است، جهت اطمینان از  صحت موارد ذکر شده بخصوص شماره شناسنامه به کارشناس امور آموزشی مؤسسه مراجعه فرمایید تا خللی در انتخاب واحد صورت نگیرد

·         در محرمانه نگاه داشتن شماره شناسنامه خود دقت فرمایید.

·          با مراجعه به بخش راهنمای سایت می توانید از چگونگی انتخاب واحد، اطلاعات کافی بدست آورید.

·         دانشجویان محترم لطفاً درانتخاب دروس دقت لازم درخصوص تطابق دروس با سال ورود ، دوره و ... داشته ، زیرا انتخاب گزینه نادرست غیر قابل حذف می باشد.

·         در صورت بروز هرگونه مشکل در روند انتخاب واحد اینترنتی با کارشناسان محترم آموزشی دانشکده های مربوطه تماس حاصل فرمایید.

بدیهی است همکاری شما دانشجویان محترم، موجب هرچه بهتر شدن ارائه‌ی خدمات در این بخش خواهد بود.

 



مراحل انتخاب واحد:

1- ابتدا برای وارد شدن به صفحه‌ی اولیه‌ی ثبت‌نام، آدرس اینترنتی  را در نوار آدرس مرورگر وب کامپیوتر خود تایپ کنید.  سپس به قسمت انتخاب واحد اینترنتی وارد شوید.

 

2- در قسمت مشخص شده، مانند شکل زیر برای ورود به اطلاعات شخصی خود، برای بار اول و ثبت درخواست خود، مطمئن باشید که نوع کاربری، کلمه دانشجو را مشخص می کند. اگر این حالت درست فعال نباشد از ادامه‌ی انجام کار بازمی‌مانید. سپس با وارد کردن کد دانشجویی خود و ورود کلمه‌ی عبور می‌توانید به قسمت ثبت‌نام وارد شوید. ذکر این نکته حائز اهمیت است که کلمه‌ی عبور برای اولین ارتباط، شماره‌ی شناسنامه‌ی هر دانشجو می‌باشد. 

بدیهی است همکاری شما دانشجویان محترم، موجب هرچه بهتر شدن ارائه‌ی خدمات در این بخش خواهد بود.

          

 



مشخصات کاربری خود را چک کنید.

 

بعد از ورود به سیستم و ظاهر شدن صفحه اصلی پیوند هایی در سمت راست صفحه ظاهر می شود .بر روی انتخاب واحد  را کلیلک کنید.

                                                         

انتخاب واحد

چنانچه قبلا برای دانشجو توسط اداره آموزش دروسی جهت انتخاب واحد پیشنهاد شده باشد ،لیست کلیه آن دروس بهمراه گروه یا گروه های مربوطه  برنامه هفتگی و تاریخ امتحان به نمایش درخواهد آمد..این لیست به دانشجوکمک می کند تا هنگام انتخاب واحد درس مورد نظر خود بهمراه گروه مربوطه را براحتی انتخاب کند .

 

 اگر چنانچه دروس پیشنهادی مورد تائید و دلخواه شما نباشد می توانید .در قسمت انتخاب عملکرد وارد بخش دروس ارائه شده نیمسال شویدو درسهای  مورد نظر خود را بنا بر نظر دانشکده  انتخاب نموده و کد درسها را یاداشت کنید. 

 اگر بخواهید  از ساعات درس و ساعت امتحانی و استاد مربوطه مطلع شوید روی کد درس کیک کنید  تا منو زیر ظاهر شود .

بعد مجددا" وارد بخش انتخاب واحد شده و کد درسها را وارد قسمت مشاهده دروس ,کد درس و کدگروه درس خود را به ترتیب وارد کنید.لازم به ذکر است که این دروس در لیست دروس مورد نظر اضافه میشوند باید بدانید شما هنوز ثبت نهائی نکرده اید و تا زمانی که ثبت نهائی نکنید هیچ درسی برای شما ثبت نخواهد شد.

در قسمت اضافه کد درس و کد گروه مورد نظر را وارد نموده و سپس گزینه اضافه را کلیک کنید .

 

2-اگردرمشاهده دروس , شما متوجه اشتباه در انتخاب شده باشید میتوانید آنرا اصلاح کنید به این ترتیب که در ستون اول جدول مشاهده دروس شما میتوانید با کلیک کردن یک سطر را انتخاب و ویرایش کنید. این عمل برای هر سطر جداگانه صورت میگیرد.


 

توجه :ثبت نهائی آخرین مرحله ثبت میباشد پس از این عمل دیگر دروس شما قابل حذف و اضافه و تغییرات  نیستند.

وتا زمانی که ثبت نهائی نکنید هیچ درسی برای شما ثبت نخواهد شد.

 

3- بعد از ثبت نهایی میتوانید به بخش تائیدیه انتخاب واحدمراجعه و انتخاب واحد خود را مشاهده نمائید اگر چناچه دسترسی به چابگر دارید می توانید از تائیدیه خود  چاپ بگیرید.

 

مراحل حذف و اضافه



پس از اخذ برگ حذف و اضافه دروس مورد نظر به صورت دستی در قسمت مربوطه درج شده و به تائید استاد راهنما و مدیر گروه رسانده میشود . سپس توسط خود دانشجو در کامپیوتر باید ثبت شود .  در خاتمه برگه حذف و اضافه انجام شده باید تحویل اداره آموزش دانشکده گردد .

 



حذف و اضافه

1ـ در قسمت اضافه کد درس و کد گروه مورد نظر را وارد نموده و سپس گزینه اضافه را کلیک کنید .(مانند بخش انتخاب واحد عمل می کند)

2 ـ بعد از مطمئن شدن از صحت کد درس و کد گروه گزینه انتخاب در لیست را کلیک نمایید . بدین ترتیب درس مورد نظر در قسمت پایین ( نتیجه ) نمایان می شود .

3-   جهت تغییر گروه بایدگروه جدید را ثبت نموده و کلید اعمال تغییرات فوق کلیک نمائید . کلیه تغییرات با هم  انجام می پذیرد.

 

 

 

تذکر :



چنانچه درس وارد شده از نظر کد درس و گروه ،تداخل ساعت در درس و امتحان، تکراری بودن ، عدم رعایت پیش نیاز و هم نیاز و یا درسی قبلا گذرانده شده , هیچگونه مشکلی نداشته باشد در قسمت نتیجه ،وضعیت آن به صورت ثبت شده نمایش داده می شود . در غیر اینصورت درس در انتخاب واحد دانشجو ثبت نهایی نخواهد شد .

 

 الف ) اگر واحد های پیشنهادی پاسخ گوی نیاز انتخاب واحد شما در ترم مربوطه نمی باشد باید هنگام انتخاب واحد حضوری به اداره آموزش  دانشکده  مراجعه کنید. و کلیه مراحل انتخاب واحد ( امضای استاد راهنما و مراجعه به آموزش و گرفتن تاییدیه ) را طی کنید در  غیر این صورت نیازی به مراجعه به اداره آموزش و یا امضای استاد راهنما نمی باشد. تاییدیه انتخاب واحد را خود می توانید از  سیستم پرینت بگیرید و نزد خود نگه دارید.

 

ب )چنانچه دانشجویی به هر دلیل نتواند, انتخاب واحد را از طریق اینترنت تا تاریخ یاد شده انجام دهدمی بایست طبق تقویم دانشگاهی به آموزش دانشکده مراجعه نمایند.بدیهی است پس از تاریخ یاد شده هیچ گونه انتخاب واحدی برای دانشجوصورت نخواهد گرفت و مسئولیت آن به عهده دانشجو می باشد.<**ادامه مطلب...**>


نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چند راهنمایی
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:26076

امروز:0

دیروز :1

 RSS 

درباره خودم

موسسه آموزش عالی پردیسان

مدیر وبلاگ : حامد حاتمی[8]
نویسندگان وبلاگ :
علی صنعتی[0]

لوگوی خودم

موسسه آموزش عالی پردیسان

فهرست موضوعی یادداشت ها

عمومی[3] . گروه عمران . گروه کامپیوتر . گروه معماری . آموزش . اخبار .

آرشیو

زمستان 1386

اشتراک

 

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو